iPhone 4 update mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Ik heb net een iPhone 4 gekocht en koppelde hem met iTunes. Deze geven aan dat er een software update voor de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 update mislukt
Goede middag,
Ik heb net een iPhone 4 gekocht en koppelde hem met iTunes. Deze geven aan dat er een software update voor de iPhone beschikbaar is. Ik heb dez vervolgens aangeklikt en na een tijdje krijg ik een foutmelding van iTunes. Het is niet gelukt. Echter in het scherm van de telefoon zie ik alleen een afbeelding van een USB steker met een pijl naar het iTunes logo. Wat ik ook probeer, niets helpt. Uitzetten dmv beide knoppen 5 sec. ingedrukt houden helpt ook niet. Het scherm met die stekker blijft terugkomen. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even in DFU zetten en nogmaals proberen firmware te installeren. Als ook dat niet lukt is er een hardwareprobleem (je iPhone, USB-kabel, of PC/Mac).
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met in DFU zetten?
|
|
|||
|
|||
Google dan even als je het niet weet...
ik heb gezocht naar DFU iphone en kom als eerste link van iphoneclub tegen: DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G |
|
|||
|
|||
helaas, ook dit werkt niet omdat iTunes mij iPhone niet ziet.
Zodar de telefoon opstart komt het USB stekkertje met het iTunes logo weer in beeld. |
|
|||
|
|||
Dan zet je hem dus niet goed in DFU, wat weer kan komen door een hardwaredefect uiteraard. Maar blijf het toch even proberen of dat echt niet lukt.
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb hem gewoon een restore gedaan op een andere PC, en daar lukte het wonderwel. Vreemd...
|
|
|||
|
|||
Ik kan alles synchen etc, maar update doet het dan weer niet :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dit niet zo is dan weet ik het ook niet........ (dit kan ook het probleem zijn geweest bij baia?) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt | joepmennegat | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 13:55 |
iphone update mislukt - onbruikbaar? | john88 | iPhone algemeen | 4 | 19-03-09 16:44 |
iPhone 1e gen.: Iphone update 1.1.4 to 2.2 mislukt | Woerii | Unlock | 16 | 27-01-09 20:25 |
Iphone 2.1 update mislukt | Jorano | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 00:54 |
Update Iphone mislukt | aj_beumer | Unlock [archief] | 26 | 11-01-08 12:30 |
|
|