//

Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto??

Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, mijn iphone deed het niet meer na het opladen ervan in de auto, de iphone was op dat moment ook warm geworden. Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-10, 21:01
CBandad CBandad is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto??

Hallo iedereen,

mijn iphone deed het niet meer na het opladen ervan in de auto, de iphone was op dat moment ook warm geworden. Na het doorzoeken van deze forum, denk ik dat de batterij dood is. Aangezien hij niet meer aan wil, ook niet met de reset methode of aansluiten op de pc.

Nu zou ik hem graag willen laten repareren (heb nog garantie en verzekering), maar mijn iphone is gejailbreakt en kan hem niet resetten. wat kan ik hieraan doen ?

Ook wou ik vragen of ik beter gebruik kan maken van mijn garantie bij t-mobile, of mijn verzekering bij pro-assist?

Alvast bedankt voor wie er ook maar reageert.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 21:51
iphone 4 reageert nergens meer op?? anitanib iPhone algemeen 0 08-02-11 16:44
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 20:52
HELP!! Iphone reageert nergens meer op na het opladen in de auto?? cartel44 iPhone algemeen 1 04-09-09 12:03
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op arashrsf Unlock [archief] 3 30-05-08 01:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.