//

[Fotoreview] Displex Display Polish voor achterkant Iphone 3G/3GS

[Fotoreview] Displex Display Polish voor achterkant Iphone 3G/3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij een korte review ondersteund met foto's van Displex. Ik had dit tubetje er nog liggen en besloot hem eens te gebruiken voor een ander ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-10, 16:19
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard [Fotoreview] Displex Display Polish voor achterkant Iphone 3G/3GS

Hierbij een korte review ondersteund met foto's van Displex. Ik had dit tubetje er nog liggen en besloot hem eens te gebruiken voor een ander doeleind dan de bedoeling is. Displex is niets meer en niets minder dan een fijn polijst-middel om oppervlakkige krasjes weg te polijsten. Het is eigenlijk bedoeld voor schermen van telefoons (GEEN TOUCH-SCREENS!).
Ik heb het vandaag gebruikt om de krasjes op de achterkant van mijn oude Iphone 3G te verminderen. Het resultaat heb ik proberen vast te leggen met mijn camera (Nikon D50 + Nikkor 105mm VR, zie Lensview.nl voor de liefhebbers), hetgeen niet mee viel.

Zie hier mijn Iphone 3G voor de behandeling:





Vervolgens een tweetal foto's van de 3G met een druppel Displex op het welbekende Appeltje:



En zie tot slot hier het eindresultaat, nadat ik de behandeling een keer of 3 heb herhaald:





Concluderend stel ik dat het product zeker zijn belofte waarmaakt. De krasjes zijn overduidelijk verminderd tot een paar minuscuul kleine krasjes welke op de foto veel beter te zien zijn dan met het blote oog.
Wellicht dat ik de behandeling nog een vierde keer ga doen om de allerlaatste kleine krasjes ook weg te polijsten.
Ik heb trouwens de gehele achterkant aan Displex onderworpen met hetzelfde resultaat. Er is vandaag echter te weinig daglicht om dit resultaat goed te kunnen vastleggen (zwart onderwerp = vandaag te lange sluitertijd).
Hoor graag jullie oordeel!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-10, 18:58
Upodtouch Upodtouch is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 76
Standaard

Niet slecht maar gaan ze alleen weg op het appel tekentje of ook op dat zwarte gedeelte
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone achterkant vervangen 3Gs appleerik iPhone algemeen 2 13-01-11 10:13
Krassen iphone 3gs achterkant Upodtouch iPhone algemeen 6 29-11-10 21:12
achterkant 3GS ook voor 3G? davidbuijs iPhone algemeen 2 16-08-10 08:04
Vervangen achterkant iphone 3gs rubentjehhh Archief 1 08-01-10 14:48
iPhone scherm helaas beschadigd, Displex? blahblah iPhone accessoires en onderdelen 13 09-01-08 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.