Iphone 3gs update naar 4 aan te raden of niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Op dit moment draait mijn Iphone 3gs nog op versie 3.1.2 (zonder problemen). Is het aan te raden om te updaten naar 4.2.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs update naar 4 aan te raden of niet?
Beste forummers,
Op dit moment draait mijn Iphone 3gs nog op versie 3.1.2 (zonder problemen). Is het aan te raden om te updaten naar 4.2.1 of raden jullie het af vanwege mogelijke bugs? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand? Ik zit met juist dezelfde vraag!
3Gs werkt momenteel prima en wil geen problemen bij/na update... |
|
|||
|
|||
iOS 4.2.1 op een iPhone 3GS: doen of beter niet... ?
Zou dit ook wel willen weten vooraleer ik de 3GS van mijn vriendin om zeep help ;o)
Ik zou niet willen dat ze na de update klachten heeft over traagheid ed... Alvast bedankt, Mario |
|
|||
|
|||
Als ie prima werkt en je mist niets, waarom zou je dan updaten met het risico van ellende, mijn 3GS laat ik ook draaien op "oude" maar prima werkende software en firmware.
|
||||
|
||||
Mijn Iphone 4 draait op 4.2.1. Geen problemen mee hoor.
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS draait zonder problemen op 4.2.1.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 met 4.0.2 downgraden en dan jailbreaken aan te raden? | Wolfken | Jailbreak | 6 | 29-08-10 13:07 |
Muziek: Logitech Rechargeable S315i, aan te raden? | JungleJoker | Muziek, foto & video | 2 | 05-08-10 14:56 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? | proXify | iPhone algemeen | 4 | 16-07-09 15:36 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|