Reparatie DILEMMA help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geachte leden ik heb een dilemma. mijn iphone 3GS heeft sinds kort (gisteren) problemen met mijn wifi (deze vind dus geen netwerken meer die verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie DILEMMA help
geachte leden ik heb een dilemma.
mijn iphone 3GS heeft sinds kort (gisteren) problemen met mijn Wi-Fi (deze vind dus geen netwerken meer die verder liggen dan 2 meter) en de gps werkt niet meer. Alle maal sinds gisteren heb al een herstel uit gevoerd en zo (niets werkt) maar nu is het probleem. Ik heb nu al een tijdje een maand of 4, 5 een scheur op de achter kant juist bij de dock connectie nu ben ik bang dat ze gaan zeggen dat het daar door komt. Mijn iphone 3GS is net 1 jaar en 3 maan wat zouden jullie doen want ik zou graag vrijdag mijn iphone willen binnen brengen voor reparatie. (HOE ZOUDEN JULLIE HET AAN PAKKEN) MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ahh! Dilemma! i4 kopen of wachten op i5? | Lukk | Chat en geruchten | 16 | 19-05-11 23:53 |
Cover/case/screenprotector dilemma! | ardtieboy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-03-11 09:40 |
Dilemma contractvernieuwing | Ozjifu | Koopinformatie Nederland | 3 | 15-11-10 20:13 |
Dilemma aankoop iphone | patrickpain | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-11-09 19:44 |
Dilemma | kaboemski | Odido (T-Mobile) | 0 | 10-06-09 09:59 |
|
|