sms privacy homescreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iphone vrienden, Ik wil graag dat wanneer ik een sms ontvang de inhoud (of een gedeelte hiervan) niet te lezen is op mijn homescreen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms privacy homescreen
Dag iphone vrienden,
Ik wil graag dat wanneer ik een sms ontvang de inhoud (of een gedeelte hiervan) niet te lezen is op mijn homescreen, maar dat ik een melding krijg zoals bij een reguliere telefoon (naam van wie je een smsje hebt ontvangen). Nu begrijp ik dat bij sommigen dit werkt door bij settings - general - passcode lock - show sms preview OFF te zetten dit werkt. Maar bij mij niet. Ik werk met 1.1.3, zou het hiermee te maken kunnen hebben? Heeft iemand een oplossing? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb helemaal geen show sms preview in passcode lock... alleen een scherm waar ik mijn pass kan invoeren... :-s
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging. Laatst gewijzigd door sjowol; 21-02-08 om 00:23. |
|
||||
|
||||
als je privacy wilt op je iphone kleef dan de privacy screenprotector op je scherm
iStyles' iPhone Privacy Screen Protector For iPhone :: iPod Hacks :: The Latest and Greatest News and Info for Your iPod / iPhone
|
||||
|
||||
SJOWOL : als je dus paswoord ingeeft kun je je sms over heel t scherm zien in standby?
draai je op 113? dan is dit nog een leuke tweak om zonder paswoord in 112 over te zetten. of om met of zonder paswoord in 113 te veranderen (zelf kunt kiezen dan) |
|
||||
|
||||
neeeheee, dan kan je die pop-up uitzetten
en ik draai op 112 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Om zelf te kunnen dis/enablen of het bericht wordt weergegeven of dat er alleen text staat zonder dat je passlock hiervoor aan moet zetten |
|
||||
|
||||
SJOWOL : welke prefs met tweacks heb je op je jouwe staan dan?
jimmy boy : dat is net ook iets wat k wou hebben op mijn iphone, dus zal er werk van maken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Screenshot van het menu komt eraan. iemand die mijn super preferences heeft staan op zijn iphone 1.1.2 kan ik het bestandje sturen, zodat je het menu nu ook hebt direct te klikken zonder na pascode lock te gaan. Laatst gewijzigd door croiman; 21-02-08 om 19:42. |
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties, maar het is me nog steeds niet echt duidelijk of het nu mogelijk is om wanneer je een sms ontvangst op je homescreen de inhoud ervan NIET te laten vertonen. Kan iemand me helderheid verschaffen? Duizend maal dank alvast!
|
|
||||
|
||||
sms ontvangst op homescreen niet vertonen: is mogelijk, als je weet welk script daarvoor gebruikt wordt in je iphone, kun je dit script gewoon verwijderen. Maar dit vinden zal niet makkelijk zijn (sorry maar ik heb er geen tijd voor)
|
|
|||
|
|||
super preferences
Hoi Croiman,
ik heb jouw source toegevoegd, maar ik zie alleen super preferences voor 1.1.3 en ik draai op 1.1.2. Tips? Nieko |
|
||||
|
||||
die draait ook op 1.1.2 als je die handmatig ingeeft. Winscp
|
|
|||
|
|||
Met de Caterpillar applicatie is het wel mogelijk, maar daar moet je wel voor betalen. Maar dat heb je er dan wel voor over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen irritante popup meer als ik een sms krijg. En als ik het smsje dus 'mis', dan zit er zelfs een reminder in dat om de zoveel minuten er een kort signaaltje klinkt dat er nog een ongelezen sms is. Vanwege mijn neurotisiteit hoor ik het *pliep* altijd de eerste keer, ik word er zelfs wakker van, hahaha.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
vond het heel handig |
|
|||
|
|||
Oke ik heb het wel voor mekaar gekregen, alleen werkt het alleen als het codeslot aan staat. Dat code slot is zo irritant.
Iemand anders een goede optie... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PrivaCY vraag | isezumi | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-05-11 15:49 |
Privacy App Store? | Marianne01 | iPhone Apps | 3 | 15-04-10 14:01 |
FW3.0 Notificatie Privacy | Justevo | iPhone algemeen | 3 | 03-08-09 00:56 |
|
|