Gele driehoek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds vandaag krijg ik op mijn lockscreen een gele driehoek met een uitroepteken erin waaronder staat: opladen niet ondersteund met dit Accesoire. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gele driehoek
Hoi,
Sinds vandaag krijg ik op mijn lockscreen een gele driehoek met een uitroepteken erin waaronder staat: opladen niet ondersteund met dit Accesoire. Ik heb er geen Accesoire aan vastgekoppeld, nu heb ik de connector en oortjes aansluiting al grondig schoongemaakt dus dat lijkt het me niet te zijn. Kan het een softwarematige fout zijn? Gr. Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een reset uitgevoerd?
|
|||
|
|||
Ja heb ik al gedaan, de driehoek blijft aanwezig...
|
|
||||
|
||||
Rebooten, USB eruit en er weer in enz. Die melding komt ook bij originele accessoires van Apple zelf, geen idee waarom...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 @ gele schermvlekken | TQMA | iPhone algemeen | 31 | 27-09-11 12:03 |
Gele vlek ontstaan op iPhone 4 | iFajar | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 22:07 |
iPad met gele vlek | midego | iPad algemeen | 0 | 01-04-11 19:57 |
Gele schijn over iPhone 4 scherm | backfire | iPhone algemeen | 9 | 14-01-11 15:50 |
GEle driehoek met uittroepteken | poepsifloepsi | Unlock [archief] | 15 | 04-01-08 03:14 |
|
|