//

iPhone 3g start niet meer op accu kapot??

iPhone 3g start niet meer op accu kapot?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3g, die in eens niet meer wilde opladen, toen is hij uitgegaan en nu wil hij niet meer aan. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 19:19
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard iPhone 3g start niet meer op accu kapot??

Hallo,

Ik heb een iPhone 3g, die in eens niet meer wilde opladen, toen is hij uitgegaan en nu wil hij niet meer aan.

Als ik hem verbind met de computer doet hij niks en ook iTunes zegt ook niks. Hij gaat dus ook niet meer aan in de oplader. Wat zou dit kunnen zijn??

Is de batterij kapot en is dit probleem makkelijk te verhelpen? Of is zou het ook de connector kunnen zijn?

Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 22:09
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

hallo aeger

laat hem maar een paar uur aan de oplader hangen
grote kans dat tie het dan weer doet suc6!
rob
  #3  
Oud 01-12-10, 10:18
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kijk eens heel goed of de connector niet beschadigd is. Dat heb ik namelijk wel eens gezien. Kwam door gebruik van (chinese) namaak stekkers.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu broeders iPhone algemeen 2 27-04-11 20:31
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
2G Start opnieuw op: accu niet leeg Nilles iPhone algemeen 0 25-06-10 14:06
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op vankraay iPhone algemeen 11 18-06-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.