iPhone 3g start niet meer op accu kapot?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3g, die in eens niet meer wilde opladen, toen is hij uitgegaan en nu wil hij niet meer aan. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3g start niet meer op accu kapot??
Hallo,
Ik heb een iPhone 3g, die in eens niet meer wilde opladen, toen is hij uitgegaan en nu wil hij niet meer aan. Als ik hem verbind met de computer doet hij niks en ook iTunes zegt ook niks. Hij gaat dus ook niet meer aan in de oplader. Wat zou dit kunnen zijn?? Is de batterij kapot en is dit probleem makkelijk te verhelpen? Of is zou het ook de connector kunnen zijn? Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hallo aeger
laat hem maar een paar uur aan de oplader hangen grote kans dat tie het dan weer doet suc6! rob |
|
||||
|
||||
Kijk eens heel goed of de connector niet beschadigd is. Dat heb ik namelijk wel eens gezien. Kwam door gebruik van (chinese) namaak stekkers.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
2G Start opnieuw op: accu niet leeg | Nilles | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 14:06 |
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op | vankraay | iPhone algemeen | 11 | 18-06-10 20:04 |
|
|