face time problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik en mijn collega op het werk hebben daarjuist face time uit getest, via wifi we hadden allebei beeld, enkel ik had geen klank??? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
face time problemen
hallo, ik en mijn collega op het werk hebben daarjuist face time uit getest, via Wi-Fi we hadden allebei beeld, enkel ik had geen klank??? heeft iemand hier ervaring mee, want ik vind hier niets op terug op internet, alvast dank bij voorbaat
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee bij mij werkt het goed, zelfs met jailbreak over 3G! De mic stond wel open bij jullie?
|
|
|||
|
|||
ja hij stond aan, hebben een 7 tal keer geprobeerd, maar ik heb geluid als hij belt en als ik op mijn icoontje van facetime duw hebben we beeld maar ik heb geen klank, en hij wel, versta er niets van.
|
|
|||
|
|||
heb via vriendin van mijn vrouw laten contact opnemen met mobistar, waar ik mijn iphone 4 heb gekocht, want als ik naar mobistar of apple support bel is dit een ....f knoeiboel, ze sturen u van hier naar daar en niemand weet van ietst!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS in rekening gebacht voor gebruik Face Time | albertvanderiet | Odido (T-Mobile) | 22 | 31-05-12 22:00 |
Face time verdwenen | kimvb | Jailbreak | 7 | 15-02-11 11:51 |
Face time activatie probleem | woestewillem | Archief | 5 | 26-10-10 07:57 |
face time werkt niet! | laurens=nerd | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 23:07 |
Face Time Camera weergave | Sjakie81 | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 23:41 |
|
|