ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) titel zegt het maar hier is het verhaal ik kijk in agenda voor een nummer ik ga naar buiten (het vroor wel) ben niet gevallen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod)
titel zegt het maar hier is het verhaal
ik kijk in agenda voor een nummer ik ga naar buiten (het vroor wel) ben niet gevallen ofzo gewoon naar de winkel gefiets later kom ik bij een vriend wil ik ff kijken naar mijn ipod start ie niet op alle opladers geprobeert alle knopjes ingedrukt maar geloof me je krijgt meer reacktie van een sneeuwbal ik had ergens ander gelezen het baterrijtje op kon zijn maar die hadden last van storingen (verkeerde tijd apps die uitvallen enzo) hij is nu gewoon een K-pod hoop dat julie iets kunnen verzinnen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
k-pod ipod kapot kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch, kapot door waterscahde. | famm | iPhone algemeen | 2 | 08-03-11 21:04 |
I pod touch doet maf | giggidy | iPhone algemeen | 0 | 05-01-11 11:03 |
i pod touch en wahts app inc | matchware | iPhone Apps | 5 | 08-12-10 20:14 |
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g | Richie.w | iTunes | 1 | 22-02-09 14:15 |
Iphone denkt dat hij een ipod touch is | mellade | Unlock [archief] | 6 | 04-03-08 16:10 |
|
|