I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier en nog niet zo heel erg handig met de i-pod snufjes. Ik heb zojuist een iphone 3g besteld en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben nieuw hier en nog niet zo heel erg handig met de i-pod snufjes. Ik heb zojuist een iphone 3g besteld en een unlocksetje, maar ik ben al in het bezit van een i-pod touch 16gb. Is het makkelijk om deze 2 te synchroniseren met 1 computer, zodat ik dus met 1 i-tunes 2 i-pods kan gebruiken?? ![]() Alvast bedankt voor alle hulp ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor geen probleem
![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I pod touch doet maf | giggidy | iPhone algemeen | 0 | 05-01-11 11:03 |
i pod touch en wahts app inc | matchware | iPhone Apps | 5 | 08-12-10 20:14 |
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) | moldemol | iPhone algemeen | 0 | 02-12-10 21:38 |
iPod touch: Jailbreak I-Pod Touch lukt niet met Spirit en JailbreakMe.com | PiratJack | Jailbreak | 7 | 27-09-10 12:46 |
Windows: Muziek van i-pod touch naar i-phone | Fellow | iTunes | 0 | 18-06-08 12:54 |
|
|