Muziek van i-pod touch naar i-phone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs due to a virus mn laptop (PC) opnieuw moeten instaleren, nu ben ik dus al mn muziek (en i-tunes) kwijt. ik had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van i-pod touch naar i-phone
Ik heb onlangs due to a virus mn laptop (PC) opnieuw moeten instaleren, nu ben ik dus al mn muziek (en i-tunes) kwijt. ik had toentertijd een i-pod touch maar heb nu net een i-phone gekocht (gewoon nederlands, hoefde niets te kraken oid). Nieuwe i-tunes geinstalleerd, i-phone erop aangesloten loopt als een zonnetje. MAAR, ik heb op die i-pod touch heel veel muziek staan, en op de i-phone niets. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is en zoja HOE om de muziek van de i-pod touch over te zetten naar de i-phone. Als iemand het weet, in duidelijke stappen graag want ik ben een absolute computer/i-tunes analfabeet...
Hoop dat iemand me kan helpen en alvast bedankt!! Greetz, Liesbeth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I pod touch doet maf | giggidy | iPhone algemeen | 0 | 05-01-11 11:03 |
i pod touch en wahts app inc | matchware | iPhone Apps | 5 | 08-12-10 20:14 |
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) | moldemol | iPhone algemeen | 0 | 02-12-10 21:38 |
Windows: Muziek van podcast wel in phone niet in Itunes | rayman76 | iTunes | 0 | 01-11-10 18:07 |
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g | Richie.w | iTunes | 1 | 22-02-09 14:15 |
|
|