//

Muziek van i-pod touch naar i-phone

Muziek van i-pod touch naar i-phone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs due to a virus mn laptop (PC) opnieuw moeten instaleren, nu ben ik dus al mn muziek (en i-tunes) kwijt. ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-08, 12:54
Fellow Fellow is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard Muziek van i-pod touch naar i-phone

Ik heb onlangs due to a virus mn laptop (PC) opnieuw moeten instaleren, nu ben ik dus al mn muziek (en i-tunes) kwijt. ik had toentertijd een i-pod touch maar heb nu net een i-phone gekocht (gewoon nederlands, hoefde niets te kraken oid). Nieuwe i-tunes geinstalleerd, i-phone erop aangesloten loopt als een zonnetje. MAAR, ik heb op die i-pod touch heel veel muziek staan, en op de i-phone niets. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is en zoja HOE om de muziek van de i-pod touch over te zetten naar de i-phone. Als iemand het weet, in duidelijke stappen graag want ik ben een absolute computer/i-tunes analfabeet...

Hoop dat iemand me kan helpen en alvast bedankt!!
Greetz, Liesbeth
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I pod touch doet maf giggidy iPhone algemeen 0 05-01-11 11:03
i pod touch en wahts app inc matchware iPhone Apps 5 08-12-10 20:14
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) moldemol iPhone algemeen 0 02-12-10 21:38
Windows: Muziek van podcast wel in phone niet in Itunes rayman76 iTunes 0 01-11-10 18:07
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g Richie.w iTunes 1 22-02-09 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.