Synchroniseren agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb twee vragen waarop ik geen antwoord kan vinden: Mijn werkagenda staat op een beveiligd bedrijfsnetwerk. Daarom kan ik I-tunes niet installeren op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Synchroniseren agenda
Hallo, ik heb twee vragen waarop ik geen antwoord kan vinden:
Mijn werkagenda staat op een beveiligd bedrijfsnetwerk. Daarom kan ik I-tunes niet installeren op mijn computer van mijn werk. Ik exporteer daarom de agenda naar een excelbestand, importeer deze in mijn prive pc, waar wel i-tunes op staat en dan synchroniseer ik mijn iphone. 1. Is er misschien een minder omslachtiger manier? 2. Na synchronisatie mis ik een aantal afspraken. Wel erg raar want bijv 's middags is wel de afspraak gesynchroniseerd maar de ochtend is niet meegenomen. Al een paar keer een afspraak gemist. Maar nu ben ik er dus achter waarom! Ik heb gecheckt (weet niet of het hiermee heeft te maken) of de agenda's van werk, prive en iphone op dezelfde dag beginnen en dat is ok. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hi ikea,
Probeer te exporteren naar een .csv file. Deze importeren naar google agenda. Dan nemussync gebruiken. |
|
|||
|
|||
waarom geen pst export? of heb je geen outlook op je werk als agenda?
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor het meedenken. Ja, inderdaad heb ik Outlook (2003) op zowel mijn werk als prive pc. Ik heb jullie ideeën uitgeprobeerd. Probleem hierbij is dat dan de gehele agenda wordt gepakt (39 Mb!) en dat duurt natuurlijk erg lang. Bij Excel kun je zelf een begin- en einddatum ingeven. Ik moet 'm elke dag synchroniseren dus 1 maand vooruit is dan voldoende. Dat is een kwestie van een paar seconden. Alleen..... moet ik dan geen afspraken missen natuurlijk! En dat gebeurt nu wel. Weet alleen niet of dit dan aan Excel ligt.
|
|
||||
|
||||
iTunes installer op een USB stick? Meenemen naar het bedrijf.
|
|
||||
|
||||
Ook dit heb ik geprobeerd maar de boel is goed beveiligd. Zelfs een stick wordt afgewezen. Volgens mij zit er niets anders op dan het op de 'oude' manier te doen. In excel exporteren, mijn agenda op het werk printen en voordat ik synchroniseer met m'n Iphone even vanaf print de agenda checken of alle afspraken zijn meegenomen. Toch bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
Agenda synchroniseren | peternuenen | iPhone algemeen | 6 | 20-12-09 17:45 |
agenda synchroniseren | wilfrida | iTunes | 13 | 19-04-09 19:35 |
agenda synchroniseren op 2 pc's | den_berten | iTunes | 9 | 12-03-09 13:29 |
Synchroniseren Agenda | Joost146 | iTunes | 0 | 08-09-08 14:29 |
|
|