I pod touch doet maf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb dit al eerder aangekaart maar ik hoop toch dat iemand me kan helpen. Mijn ipod touch sluit nl. eigenhandig apps af en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I pod touch doet maf
Hallo ik heb dit al eerder aangekaart maar ik hoop toch dat iemand me kan helpen. Mijn ipod touch sluit nl. eigenhandig apps af en gaat allemaal uitzichzelf naar het zoekschern en weer terug naar beginscherm en dat snel achter elkaar. Ik ben al naar de plaatselijke apple store gegaan en die zei dat ik een zachte reset moest doen:niks geholpen. Wat moet ik nu doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i pod touch en wahts app inc | matchware | iPhone Apps | 5 | 08-12-10 20:14 |
ipod touch kapot wat nu (hij is nu K-pod) | moldemol | iPhone algemeen | 0 | 02-12-10 21:38 |
iPod touch: Jailbreak I-Pod Touch lukt niet met Spirit en JailbreakMe.com | PiratJack | Jailbreak | 7 | 27-09-10 12:46 |
I-pod touch synchroniseren met Iphone 3g | Richie.w | iTunes | 1 | 22-02-09 14:15 |
Windows: Muziek van i-pod touch naar i-phone | Fellow | iTunes | 0 | 18-06-08 12:54 |
|
|