Email versturen, via TLS beveiliging. Hoe in te stellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas werkt Ziggo's uitgaande smtp server voor mij (tijdelijk) niet. Niet via SSL:587 alswel de normale port 25. Ik heb een eigen domein, en gevraagd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email versturen, via TLS beveiliging. Hoe in te stellen?
Helaas werkt Ziggo's uitgaande smtp server voor mij (tijdelijk) niet. Niet via SSL:587 alswel de normale port 25.
Ik heb een eigen domein, en gevraagd aan de host of ik de uitgaande server kan gebruiken van mijn domein.(doe ik ook voor inkomend) Dit kan, echter of normaal via port 25, of via TLS port 587... ECHTER, bij de Iphone kan ik enkel voor normaal of SSL gebruiken. Iemand een idee of de Iphone 4 TLS ondersteund voor de SMTP server? Zo ja, hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 of meer fotoos in 1 email versturen ?! | Frits | iPhone algemeen | 3 | 15-08-14 12:19 |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
T-Mobile BEN MMS instellingen 3g Iphone FW 3.0 HOE IN TE STELLEN | pepstra | Odido (T-Mobile) | 7 | 07-04-10 11:17 |
Email scrambled na versturen vanuit iPhone | azamc | iTunes | 10 | 22-10-09 01:04 |
Email met TLS / Zertificaat ?! | Frits | iPhone algemeen | 1 | 24-11-08 19:16 |
|
|