SPOED!! Iphone 4 Doet niets meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Zojuist wilde ik mijn iphone leeg maken. Stappen: menu Algemeen>Stel opnieuw in > Wis iphone. Vervolgens komt het logo in beeld en ging niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SPOED!! Iphone 4 Doet niets meer!
Mensen,
Zojuist wilde ik mijn iphone leeg maken. Stappen: menu Algemeen>Stel opnieuw in > Wis iphone. Vervolgens komt het logo in beeld en ging niet meer weg. Al geprobeerd beide knoppen 10 sec in te houden, maar het logo komt weer terug. Itunes vind hem niet, en Tinyumbrella zegt dat de device niet gevonden is.. Help AUB!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet ff kijken want je moet dan weer een bepaalde versie van itunes downloaden!
ik had hem net ook leeggehaald omdat mijn geluid het dus niet doet als ik gebeld word :S ff opnieuw downloaden en dan opnieuw aansluiten Succes |
|
|||
|
|||
Zojuist? Wissen kan best een tijd duren, dus met rust laten en wel aan de stroom leggen.
|
|
|||
|
|||
jah heb dat vandaag gedaan! Gewoon ff itunes opnieuw downloaden van de site
daarna gewoon weer koppelen |
|
|||
|
|||
Via het menu "wis iphone" duurt het zomaar 2 uur voordat ie daar mee klaar is.
Je moet flink geduld hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G doet niets meer! | phantomm88 | iPhone algemeen | 5 | 24-08-10 22:23 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer ... | Matthew_x | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 21:28 |
HELP Iphone doet niets meer. | Yvarladze | Unlock [archief] | 2 | 23-05-08 08:32 |
|
|