voorgevormde tekst bij berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is niet JB. Toch wil ik graag aanpassen dat er geen woorden worden voorgevormd wanneer ik berichtjes typ. Kan dit uitgeschakeld worden? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
voorgevormde tekst bij berichten
Mijn iphone is niet JB.
Toch wil ik graag aanpassen dat er geen woorden worden voorgevormd wanneer ik berichtjes typ. Kan dit uitgeschakeld worden? Ik dacht hier eerder iets van gelezen te hebben, maar vind er niets over terug. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
instellingen - algemeen - toestenbord - autocorrectie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tekst bij antwoorden op emails | Steffan | iPhone algemeen | 1 | 16-04-10 14:54 |
tekst wordt afgebroken bij de tableviewcell | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-07-09 20:35 |
sms tekst bij inkomend bericht | crazy-chriss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-05-08 21:00 |
Tekst bij de schakelaars weg | Masterprut | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-02-08 02:23 |
lappen tekst bij boot en steeds reboot.. | bram87 | Unlock [archief] | 4 | 09-02-08 11:46 |
|
|