Tekst bij de schakelaars weg discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, Ik heb geen tekst meer in de aan/uit schakelaars meer. Denk aan bv. de wifi switch. Iemand enig idee? Als ik de taal op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekst bij de schakelaars weg
beste,
Ik heb geen tekst meer in de aan/uit schakelaars meer. Denk aan bv. de Wi-Fi switch. Iemand enig idee? Als ik de taal op iets anders dan engels zet, dan krijg ik wel keurig de symbolen (I / O). Groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al geprobeerd om Nederlands (?) even opnieuw te installeren ?
|
|
|||
|
|||
Dit is een normaal verschijnsel. Alleen bij Engels krijg je on/off op de schakelaars. Zet de taal maar eens terug op Engels.
|
|
|||
|
|||
ik wil graag op engels blijven. Kan dit ook opnieuw worden geinstalleerd?
Het is toch ook geen ikTelefoon Groeten, |
|
|||
|
|||
Engels staat er nog gewoon op. Onder instellingen=>algemeen=>internationaal kun je de taal kiezen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
tsja dan had je niet de engelse instellingen moeten overschrijven.. normaal staat die er gewoon nog hoor... (en zeker met mijn repo nederlandse taal staat die er nog gewoon)
dus op engels zetten en dan nl_taalpakket eraf en je hebt wer gewoon on/off
|
|||
|
|||
Citaat:
In mijn eerste post leg ik uit dat alléén onder engels ik geen on/off heb. Zodra ik een van de andere talen kies, zie ik het wel. Ik heb nooit wat overschreven. Het viel mij vandaag op. En ik zie nu ook dat de teksten in knoppen als Delete en Previous, Next, Done (bij toetsenbord) wegzijn.. Groeten, |
|
||||
|
||||
ah helemaal geen tekst meer? tsja dan is er iets goed mis.. restoren?
|
|
|||
|
|||
er moet vast wel iets op te verzinnen zijn zonder restoren. Ik wacht even tot de rest van nederland wakker is. Toch bedankt!
Groeten, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voorgevormde tekst bij berichten | Stevo | iPhone algemeen | 1 | 04-12-10 16:00 |
Tekst bij antwoorden op emails | Steffan | iPhone algemeen | 1 | 16-04-10 14:54 |
tekst wordt afgebroken bij de tableviewcell | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-07-09 20:35 |
tekst in scherm niet meer weg...HELP!! | inkie1980 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-06-09 18:59 |
Tekst onder apps weg | BramDerksen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-05-09 14:04 |
|
|