Uk Iphone help!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen , Misschien zie je het al aan de Titel van deze topic. Ik heb een vraag. Ik heb namelijk net een iphone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uk Iphone help!!
Hallo iedereen ,
Misschien zie je het al aan de Titel van deze topic. Ik heb een vraag. Ik heb namelijk net een iphone 4 besteld maar dit blijkt een uk versie te zijn Me vraag is wat is het verschil met een Nederlandse versie? En is het misschien niet beter om een NL versie gewoon te kopen?? Hopelijk kan iemand me hier zo spoedig mogelijk mee helpen Ik wil je alvast bedanken voor je hulp Mvg, Chabirx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb er een gekocht in uk( simlockvrij) Lukt mij niet om hem te activeren. Geeft foutmelding. "Simkaart wordt niet ondersteund. |
|
|||
|
|||
Is die wel echt simlock vrij? Want dat moet volgens mij geen probleem zijn of stop er eens een tmobile kaart erin
|
|
|||
|
|||
Ja hij is simlockvrij? Ik heb de microsim in een ander toestel geprobeert daar doet hij het wel.
|
|
|||
|
|||
Zet de iphone in dfu mode en download een jailbreak tool om de iphone te activeren
iPhone Downloads | iPhone Unlock Toolkit (Activation unlock only) |
|
|||
|
|||
heeft nog iemand een antwoordt op me vraag want ik hem ook tevens laten verzekeren als het kan
|
|
||||
|
||||
Er is geen verschil met de NL versie.
|
|
|||
|
|||
Maar met het verzekeren ook niet?
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik geen ervaring mee.
|
|
|||
|
|||
bomans iedergeval bedankt voor je hulp !!!!!
|
|
|||
|
|||
Nee geen probleem met verzekeren
Ik heb ook een UK model, sim lock vrij gekocht, en kon hem gewoon verzekeren. Enige verschil met de nederlandse uitvoering is denk ik de oplader die je erbij krijgt. Bij mij in de doos zat namelijk een 3-pins ipv een normale. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|