is dit verstandig? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben van plan mijn iphone 3g met fw 4.2 te dowgraden naar een whited00r firmware (volgens mij is dat ios 3.1.3 of 3.1.2) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is dit verstandig?
hallo,
ik ben van plan mijn iphone 3g met fw 4.2 te dowgraden naar een whited00r firmware (volgens mij is dat ios 3.1.3 of 3.1.2) maar als ik dat doe kan ik niet meer mijn contacten en sms berichten terugzetten aangezien ik dan in itunes de melding krijg dat de firmware te oud is om de reservekopie terug te zetten. nu heb ik via google dit gevonden: Free iPhone SMS Backup - Export and Archive SMS from Apple iPhone en dit: Free iPhone Address Book Backup - Export and Archive contacts from Apple iPhone maar is dit wel veilig want je verstuurd je contacten en je sms berichten naar die site toe en dan hebben hun die? MVG Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
backup, contacten, iphone, sms, veilig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update naar 4.3.2 verstandig?! | slokker | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 14:42 |
Wat is verstandig | rubenpeters | iPhone algemeen | 1 | 19-08-10 15:33 |
iPhone: Jailbreak 3Gs verstandig? | Mypod | Jailbreak | 5 | 21-03-10 11:31 |
Updaten naar 3.0 beta, verstandig? | sfax | Archief | 1 | 19-03-09 11:49 |
upgrade verstandig? | thadan | iPhone algemeen | 6 | 04-09-08 17:41 |
|
|