iPhone sync probleem

iPhone sync probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum dus zal me eerst even voorstellen, ik ben stan meijerink 15 jaar en heb sinds kort een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 4 December 2010, 17:58
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 December 2010
Berichten: 7
Standaard iPhone sync probleem

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus zal me eerst even voorstellen, ik ben stan meijerink 15 jaar en heb sinds kort een nieuwe iPhone 4. maar nu zit ik met een probleem.

Ik had last van een computervirus en moest daarom mijn PC weer helemaal opnieuw installeren, zo ook iTunes. Alles verliep vlekkeloos totdat ik bij mijn iphone instellingen het vinkje ''Muziek en Video's handmatig beheren'' wilde aanklikken. Dan zegt iTunes dat de iphone reeds met een iTunes bibliotheek is gesynchroniseerd, die van mijn ''oude'' windows neem ik aan.

Ik kan dan op synchroniseren klikken, maar dan gaat alles van mijn iPhone af. nu is dat niet zo'n groot probleem m.u.v. de Apps. Moet ik al mijn Apps er dan weer opzetten? inclusief de gene die ik betaald heb? (moet ik daar dan weer voor betalen?) Want ik zie namelijk ook geen folder meer staan in iTunes met de naam ''Apps".

Ik hoor graag oplossingen van jullie, want ik weet het niet meer.

Groeten,
Stan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 4 December 2010, 18:27
» iPhone 6 Plus 16GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.233
Stuur een bericht via Skype™ naar vuurvreter Send a message via twitter to vuurvreter
Standaard

Je kan je betaalde apps gewoon weer (gratis) downloaden, en je krijgt een melding dat je deze al hebt gekocht en dan gewoon doorgaan.
Het kost je niets hoor, succes
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 4 December 2010, 18:31
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 June 2009
Berichten: 127
Send a message via twitter to Remypas
Standaard

De apps die je al betaald hebt kun je gewoon opnieuw downloaden. iTunes of je iPhone zal dan zeggen dat je de app al had gekocht en of je hem opnieuw gratis wil downloaden, mits je dezelfde Apple-id gebruikt.

Oeps, Vuurvreter was me voor.
  #4  
Oud 4 December 2010, 18:39
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 December 2010
Berichten: 7
Standaard

Jongens dankjulliewel voor jullie snelle reacties, ik ga het proberen en jullie horen zo snel mogelijk van mij.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone sync probleem iKobus Archief 3 4 May 2011 17:11
iPhone 3GS Sync Probleem Mikejjz iPhone algemeen 3 27 December 2010 14:12
IPhone sync probleem -39 Bettyboop iTunes 0 27 August 2010 18:50
Sync-probleem met Nemus Sync StoffelXYZ iTunes 1 14 November 2008 12:33
iphone sync Ical probleem Jupil iTunes 0 1 March 2008 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.