tijdinstelling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wil iemand mij informeren waarom de tijd van mijn iPhone3 telkens een uur vooruit gaat bij het instellen van automatische tijdsinstelling ? Bij het uitzetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdinstelling
wil iemand mij informeren waarom de tijd van mijn iPhone3 telkens een uur vooruit gaat bij het instellen van automatische tijdsinstelling ? Bij het uitzetten hiervan gaat de tijd plots weer terug naar de juiste tijd. Zone Amsterdam is er ingesteld. Dank alvast. w.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet hem dan op niet op automatisch, dan heb je dat niet meer
|
|
|||
|
|||
Fijn zo een antwoord! Heb ik wat aan. Kan je je indenken dat als ik reis (regelmatig buiten onze tijdzone) ik telkens de tijd opnieuw kan instellen. Waarvoor zit dat "automatische" er dan op ? Ik hoop op een betere oplossing.
|
|
||||
|
||||
Die automatische tijdinstelling is iets wat Apple nog steeds niet goed onder de knie heeft. Zo was er rond de overgang naar wintertijd ook een issue met de klok.
Het wachten is dus op Apple, helaas.
|
|||
|
|||
Citaat:
Merkwaardig is wel dat dit probleem zich voordoet sinds de upgrade naar 4.2. Daarvoor werkte de automatische tijdinstelling perfect. Het is wel opletten want alle afspraken in de agenda staan dan ook één uur verkeerd ! |
|
|||
|
|||
Hoi ik heb hetzelfde probleem, nu dus handmatig instellen..?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|