iphone als bedrijfs telefoon zoals BES discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, mij is gevraagd om te kijken of we de iphone in ons bedrijf kunnen gaan gebruiken. we hebben nu blackberry ism een BES ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone als bedrijfs telefoon zoals BES
Beste allemaal,
mij is gevraagd om te kijken of we de iphone in ons bedrijf kunnen gaan gebruiken. we hebben nu blackberry ism een BES systeem. dit is erg mooi omdat je vanaf de server de blackberries kunt "besturen". weten jullie of dit er ook is voor de iphone? heeft iemand hier ervaring mee? hoe zit het bijvoorbeeld met jailbreaken etc? alvast bedankt. Gerard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier vind je waarschijnlijk meer info: Apple - iPhone - iPhone in Business
Jailbreaken ga je niet kunnen tegenhouden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4: geen telefoon als 3G aanstaat | Fred | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 10:47 |
Telefoon als 3G-Modem bij proximus en mobistar | kal_el | Orange | 19 | 27-06-10 00:29 |
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch | koenverbruggen | iPhone algemeen | 5 | 02-01-10 17:04 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
iPhone: "iPhone configureren als nieuwe telefoon" | sinesie | Jailbreak | 6 | 06-12-08 02:29 |
|
|