simkaart iphone 3gs, 32 gB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Sedert kort krijg ik steeds de melding "geen simkaart". Deze iphone (nieuw gekocht bij Switch) van begin april heeft tot nu goed gewerkt. Sedert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simkaart iphone 3gs, 32 gB
Hello,
Sedert kort krijg ik steeds de melding "geen simkaart". Deze iphone (nieuw gekocht bij Switch) van begin april heeft tot nu goed gewerkt. Sedert een updat naar OS 4.2.1 krijg ik de simkaart melding. Kan iemand mij dat helpen oplossen? Bedankt Hipoliet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de simkaart er al eens uit gehaald en schoongemaakt?
|
|||
|
|||
Al meer dan 10 keer, ik probeer eens een DFU
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
iPhone: Hulp gevraagd! 3GS zonder simkaart | republick | Jailbreak | 0 | 03-01-11 14:38 |
Simkaart wisselen tussen iPhone 3GS en iPhone4 | pindarts | Odido (T-Mobile) | 17 | 14-12-10 21:31 |
Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS | Hemmik | Overige providers Nederland | 4 | 02-08-10 14:44 |
Andere simkaart in 3GS | larsvansusteren | iPhone algemeen | 0 | 05-07-09 16:16 |
|
|