Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar zoeken of de provider Ben gaat jammer genoeg niet zo goed. Ik vraag me af of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben simkaart en T-mobile gelockte iPhone 3GS
Waarschijnlijk is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar zoeken of de provider Ben gaat jammer genoeg niet zo goed. Ik vraag me af of een Ben simkaart in een T-mobile gelockte iPhone gaat werken. Mijn vader neemt mijn iPhone 3GS over en heeft een Ben abonnement. De telefoon kan pas over een maand simlock vrij gemaakt worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Orange heeft ook gewerkt toen het overgenomen werd door T-mobile Geen 100% zekerheid maar hele grote kans. Maar als je vader nu een BEN sim heeft en jij je iPhone3gs kun je het tog gewoon proberen of ben ik gek |
|
|||
|
|||
Ben simkaart verknipt en in gelockte Iphone 4 gedaan. Werkt prima! |
|
|||
|
|||
ik heb ook een ben simkaart, je kan hem gwn gebruiken in tmobile lock, want ben gaat over tmobile en je iphone geeft ook gwn TMOBILE NL als carrier als je er een ben kaar in hebt
|
|
|||
|
|||
zou idd moeten kunnen, alle dochterprovicers van T-Mobile kunnen ook de lock omzeilen (denk aan oa Ben & Orange)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activatie nieuwe simlockvrije iphone 3Gs lukt niet ( BEN simkaart ) | Porrit | iPhone algemeen | 3 | 08-12-11 22:47 |
Ben Simkaart in T-Mobile gelockte iPhone 3G | Tom! | Overige providers Nederland | 17 | 31-10-10 11:14 |
iPhone 3GS: Nieuw en gelockte Amerikaans iPhone 3Gs unlocken? | MacLover23 | Unlock | 4 | 09-04-10 00:45 |
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-06-09 17:25 |
iphone met oude BEN simkaart | walk3r | Overige providers Nederland | 9 | 22-08-08 09:52 |
|
|