Prioriteit netwerken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi. Ik zit met volgende probleem: Ik moet nog tot 27dec wachten tot aansluiting internet en tv op nieuwe appartement, dus moet het voorlopig via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prioriteit netwerken
Hi.
Ik zit met volgende probleem: Ik moet nog tot 27dec wachten tot aansluiting internet en tv op nieuwe appartement, dus moet het voorlopig via 3G op de iphone doen (rechtstreeks en/of via tethering op de mac). De mac streamt muziek naar een Airport Express. Nu komt het probleem: Om de app 'Remote' te kunnen gebruiken moet je op zelfde Wi-Fi Netwerk zitten als de mac. Alleen heb ik dan geen internet omdat mijn iPhone dan Wi-Fi als netwerkverbinding gebruikt, ipv 3G. Is er een manier om gewoon via Wi-Fi verbinding te maken met router, en 3G voor internet? mvg, Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien lukt het als je de de iMac een Wi-Fi netwerk laat opzetten, de airport express instelt dat die verbindt met het door de iMac opgezette Wi-Fi, dan je iPhone verbinden via Wi-Fi met je iMac Wi-Fi netwerk en.... Nee ik snap het zelf ook niet meer. De iPhone zal altijd Wi-Fi internet boven mobiele data 3G en/of gprs verkiezen. Volgens mij kun je de remote app simpelweg dan even niet gebruiken....?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi-netwerken | GillesD | Wi-Fi | 2 | 10-10-10 20:21 |
Netwerken en SMTP | Maikel | iPhone algemeen | 47 | 25-02-10 15:02 |
|
|