//

Problemen met Apple ID

Problemen met Apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zaterdag problemen met mijn Apple ID. Ik kan keurig inloggen op de website van Mobile Me en ik kan ook mijn account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-10, 01:32
Stimpy Stimpy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Angry Problemen met Apple ID

Ik heb sinds zaterdag problemen met mijn Apple ID. Ik kan keurig inloggen op de website van Mobile Me en ik kan ook mijn account gegevens wijzigen via de website iforgot.apple.com, maar alle andere manieren om connectie te leggen worden geweigerd: ik kan geen mail ophalen in Mail, ik kan geen muziek downloaden in iTunes, ik kan geen apps updaten etc.

Op de Apple discussie fora zijn er meer mensen die er melding van maken. Maar de oplossingen die worden aangedragen helpen bij mij niet. Ik heb mijn wachtwoord al opnieuw ingesteld, op de store uitgelogd, mijn Mobile Me account op mijn iPad opnieuw ingesteld, maar niets helpt. Het probleem doet zich niet alleen voor op mijn iPad en iPhone, maar ook op mijn MacBook Pro.

De supportsite http://expresslane.apple.com/ wil ook niet echt werken. Daar is niet doorheen te komen.

Nog meer mensen met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple id, probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Problemen met Apple ID Perdut iTunes 0 10-12-10 10:55
Apple wist van problemen met iPhone 4 fgeer iPhone algemeen 0 16-07-10 11:12
Problemen met apple repair Vallinny iPhone algemeen 0 13-04-10 12:24
Problemen met apple apps. JoeyTaal Archief 2 09-08-09 15:20
Problemen met aanmaken Apple ID Daano Archief 1 19-06-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.