nieuw achterkantje nu problemen :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik heb mijn back cover vervangen en daardoor zijn er een paar problemen door gekomen. - home button werkt ineens niet meer (helemaal niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuw achterkantje nu problemen :S
hallo. ik heb mijn back cover vervangen en daardoor zijn er een paar problemen door gekomen.
- home button werkt ineens niet meer (helemaal niet aangezeten) - en de telefoon valt om de zoveel tijd ineens uit :S het home button probleem vind ik niet zo erg maar de telefoonvalt heletijd uit een soort reset lijkt het wel. want ik hoef dan niet opnieuw mijn sim code in te voeren maar hij valt gwn uit krijg ik apple logo duurt even voordat die weer is opgestart weet iemand hier raad mee ? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gouden achterkantje | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-06-10 16:21 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Achterkantje van iPhone omruilen? | Raymond1975 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-04-10 17:42 |
Nieuw abbo i-150 Problemen. | wachindo | Odido (T-Mobile) | 8 | 26-12-09 13:53 |
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact | boboi | iPhone algemeen | 4 | 16-05-08 13:05 |
|
|