//

Locatie filmpjes op kaart kloppen niet

Locatie filmpjes op kaart kloppen niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik een filmpje maak met mijn iPhone 4, en die vervolgens op de kaart wil bekijken dan klopt er geen hout van. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 16:38
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard Locatie filmpjes op kaart kloppen niet

Hallo allemaal,

Als ik een filmpje maak met mijn iPhone 4, en die vervolgens op de kaart wil bekijken dan klopt er geen hout van. Alle spelden van filmpjes die ik maak komen namelijk terecht op de evenaar, even voor de kust van Gabon.

Nu kan ik toch met zekerheid zeggen dat ik dit bericht typ vanaf de Veluwe.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al wat rondgezocht, maar kon niet iets soortgelijks vinden.

Alvast bedankt!
__________________
demagoog.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-10, 00:01
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Tsjonge zeg. Helemaal NIEMAND die mij hiermee kan helpen?
  #3  
Oud 16-12-10, 12:50
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Hee GJ1990, het is niet zo dat ik je kan helpen maar heb zojuist ook een probleem geplaatst wat ik heb met de foto's die niet worden gesynct op de wereldkaart (slechts enkele).

Jou probleem is op te lossen door handmatig via een programma de filmpjes te geotaggen naar een andere locatie (de locatie waar het echt is gefilmd). Anders zou ik het tot zover ook niet weten.

Ik gebruikte picasa 3 voor het toevoegen van gps informatie aan foto's maar nu synct itunes wel alle fotos maar slechts enkele naar de wereldkaart (terwijl alle fotos wel dezelfde locatie bevatten).

Kortom, volgens mij klopt er nog lang niet alles aan die toevoeging van plaatsen in de fotoapp. Heb jij geen problemen met je foto's op de wereldkaart? Of misschien idee wat er bij mij fout gaat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Begin en eindtijd kloppen niet Entourage / Iphone johnkonijn iTunes 0 07-03-11 10:50
T-mobile belminuten kloppen niet meer??? johanneslol Odido (T-Mobile) 7 01-09-10 18:51
Icoontjes kloppen niet na download. Illias_070 iPhone Apps 3 10-10-09 21:10
Album illustraties kloppen niet. LaLena iPhone algemeen 1 18-06-09 00:45
tijden sms kloppen nog niet op 1.1.3? rikkie123 Archief 1 01-02-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.