Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na nooit geen problemen gehaf te hebben met mijn Iphone 3gs 32gb reageert mij tochscreen sind een week niet meer. Het lijkt wel of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast!
Hallo,
Na nooit geen problemen gehaf te hebben met mijn Iphone 3gs 32gb reageert mij tochscreen sind een week niet meer. Het lijkt wel of hij steeds vast loopt. Als je namelijk wacht kan het touchscreen soms wel reageren maar in de meeste gevallen niet. Als hij helemaal niet meer reageert met ik eerst op de knop boven aan drukken en dan reageert hij wel weer, Dit gebeurd bij zowel gedownloade apps als gewoon bij SMS'en. Wat zou dit kunnen wezen? Heb van alles al geprobeerd; aan en uit zetten, syncroniseren, helemaal herstellen maar niks werkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie, maar ben nu al up to date (4.2.1). Als nog ga ik naar Apple mailen en hopen dat hun mischien iets weten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) | Efron | Jailbreak | 8 | 16-10-10 03:35 |
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. | iph0neaddict | Jailbreak | 1 | 20-09-10 21:19 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
cydia loopt vast en iphone doet niks meer | clx | Archief | 1 | 02-06-09 21:51 |
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer | nawikre | Unlock [archief] | 130 | 22-06-08 01:34 |
|
|