//

Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast!

Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na nooit geen problemen gehaf te hebben met mijn Iphone 3gs 32gb reageert mij tochscreen sind een week niet meer. Het lijkt wel of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-10, 12:16
yesley yesley is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard Tochscreen werkt niet meer/ loopt vast!

Hallo,

Na nooit geen problemen gehaf te hebben met mijn Iphone 3gs 32gb reageert mij tochscreen sind een week niet meer. Het lijkt wel of hij steeds vast loopt. Als je namelijk wacht kan het touchscreen soms wel reageren maar in de meeste gevallen niet. Als hij helemaal niet meer reageert met ik eerst op de knop boven aan drukken en dan reageert hij wel weer, Dit gebeurd bij zowel gedownloade apps als gewoon bij SMS'en. Wat zou dit kunnen wezen? Heb van alles al geprobeerd; aan en uit zetten, syncroniseren, helemaal herstellen maar niks werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-10, 13:26
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yesley Bekijk bericht
Hallo,

Na nooit geen problemen gehaf te hebben met mijn Iphone 3gs 32gb reageert mij tochscreen sind een week niet meer. Het lijkt wel of hij steeds vast loopt. Als je namelijk wacht kan het touchscreen soms wel reageren maar in de meeste gevallen niet. Als hij helemaal niet meer reageert met ik eerst op de knop boven aan drukken en dan reageert hij wel weer, Dit gebeurd bij zowel gedownloade apps als gewoon bij SMS'en. Wat zou dit kunnen wezen? Heb van alles al geprobeerd; aan en uit zetten, syncroniseren, helemaal herstellen maar niks werkt.
Heb hier persoonlijk ook een keer last van gehad, heb toen Apple gemaild en die mail'den mij (geloof het of niet) een mail terug met bijlage met daarin een of andere iOS, na deze erop te zetten, werkte alles weer perfect, waarna ik kon updaten naar 4.2.1, werkte alles gewoon weer! Raar maar waar.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 19-12-10, 19:56
yesley yesley is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de informatie, maar ben nu al up to date (4.2.1). Als nog ga ik naar Apple mailen en hopen dat hun mischien iets weten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Help! iphone 4 hersteld niet meer(loopt vast) Efron Jailbreak 8 16-10-10 02:35
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. iph0neaddict Jailbreak 1 20-09-10 20:19
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
cydia loopt vast en iphone doet niks meer clx Archief 1 02-06-09 20:51
iphone loopt alleen maar vast...weet niks meer nawikre Unlock [archief] 130 22-06-08 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.