Laden batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb iPhone aangekocht, ge-unlocked met ziphone 2.4. Ging allemaal perfect, maar kan de batterij niet laden . Enig advies?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laden batterij
Heb iPhone aangekocht, ge-unlocked met ziphone 2.4. Ging allemaal perfect, maar kan de batterij niet laden. Enig advies?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
TS miss opnieuw restoren. Installeer even de tool Battery hiermee kan je je battery uitlezen, misschien laad hij wel maar geeft je icoon dit niet aan. |
|
|||
|
|||
Iphone en Leopard
Sinds ik Leopard op mijn Imac heb geinstalleerd ziet Itunes mijn IPhone niet meer.
iemand een idee, waarom? |
|
|||
|
|||
Zie titel..
Echt wat een varkens lopen rond op dit forum. Heeft dit enige raakvlak met Laden iPhone? |
|
|||
|
|||
sorry hoor, maar ik weet ook niet waar ik deze vraag kwijt kan.
|
|
|||
|
|||
Bij itunes of problemen
om je daarom een varken te noemen is nu wl niet nodig vind ik..... |
|
||||
|
||||
een beetje respect aub
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
idd, begrip opbrengen voor de mensen die hier nieuw zijn
|
|
|||
|
|||
jaa hallo is toch zo. slaat toch nergens op.
Daarnaast zijn varkens erg slim! dusja.. Maar euuh ts al iets geprobeerd? |
|
||||
|
||||
Daros,voor mijn part mag jij wel iemand worden genoemd met varkensmanieren...
Even voor de verduidlijking laat die slim er maar af... Je reacties getuigen van weinig wederzijds respect voor mede forumgebruikers! |
|
||||
|
||||
Daros heeft een waarschuwing ontvangen wegens kwetsende uitlatingen, en Hans een waarschuwing voor niet gebruiken zoekfunctie en het plaatsen in een (totaal) verkeerd topic.
Graag over tot de orde van de dag en voor de volgende keer graag de rapportagefunctie (waarschuwingsicoontje) gebruiken zodat we wat sneller en accurater kunnen reageren. Dank! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 constant laden of batterij? | Quent | iPhone algemeen | 7 | 31-10-12 14:59 |
batterij doet er een week over om op te laden | Paz | iPhone algemeen | 16 | 12-07-09 10:57 |
laden itunes | pacilootje | Archief | 2 | 21-04-09 23:36 |
Eerste keer batterij laden... | divanci | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 23:05 |
|
|