iphone 4 valt na 1 minuut bellen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede club leden, Ik heb een probleem met een Iphone 4, simlock vrij. Sinds gisteren valt na exact 1 minuut bellen het gesprek uit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 valt na 1 minuut bellen uit
Hallo mede club leden,
Ik heb een probleem met een Iphone 4, simlock vrij. Sinds gisteren valt na exact 1 minuut bellen het gesprek uit. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn. Hoor het graag van jullie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is dit vaker gebeurd of niet?
|
|||
|
|||
Het probleem is opgelost, ik had het prog. Mobilelog geinstalleerd en daar zit een instelling in dat je het inkomend en uitgaand gesprek na een bepaalde tijd automatisch laat afsluiten.
De instelleing stond op 60 sec. en dan sluit het prog de verbinding af. Maar bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
Haha, als dit het geval was kan volgens mij nu het topic gesloten worden. Slotje alsjeblieft!
|
|
|||
|
|||
als je me zegt hoe dat werkt met het slotje doe ik dat meteen.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kunnen alleen mods dat haha!
|
|
|||
|
|||
Mooi, maar laten we dan maar zeggen dat deze discussie gesloten is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS valt uit tijdens het bellen. | mayo001 | iPhone algemeen | 10 | 11-02-12 22:20 |
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg | clautje25 | iPhone algemeen | 16 | 27-06-11 23:21 |
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple | Bert60 | Archief | 2 | 04-10-10 11:19 |
scherm valt uit tijdens bellen | gideon de vos | iPhone algemeen | 1 | 16-03-10 23:51 |
3G valt uit tijdens het bellen!!!!! | mac1984 | iPhone algemeen | 7 | 12-08-08 16:49 |
|
|