error 28 tijdens het herstellen van mijn iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, alle eerst fijne dagen allemaal, Ik heb een 3gs iphone van 32 gb, net hersteld naar versie 4.2.1. Het jailbreaken was min of meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error 28 tijdens het herstellen van mijn iphone
Dag, alle eerst fijne dagen allemaal,
Ik heb een 3gs iphone van 32 gb, net hersteld naar versie 4.2.1. Het jailbreaken was min of meer gelukt want Cydia deed het niet, van alles geprobeerd uiteindelijk wilde ik hem weer herstellen. tijdens herstellen en precies na het bericht van Itunes (10.1.1.4) " Herstel van iphone bij apple controleren" kwam er de volgende melding tevoorschijn "Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (28)". Heb hem ook in DFU mode gezet voor het herstel kreeg ik weer dizelfde error. zolang ik mijn iphone niet heb hertseld, kan ik niet verder. Ik ben radeloos!! please help!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd te herstellen via een Custom firmware ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 voltooid laatste stuk van het herstellen niet | rubbyphone | iPhone algemeen | 1 | 03-03-11 22:56 |
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet | woutervandenberg | iPhone algemeen | 1 | 15-04-10 23:35 |
Foutmelding tijdens het herstellen na een geslaagde jailbreak met sn0wbreeze | frhane68 | Archief | 1 | 07-03-10 15:32 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
Mijn iPhone herstellen van versie 2.2 | Lukadegier | Archief | 3 | 26-01-09 23:58 |
|
|