Facetime gesprek met onbekenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist werd ik gefacetimed door s.exygiirl12@hotmail.com Deze persoon ken ik niet, en ik vraag me af of iemand vaker facetime verzoeken heeft gekregen van vreemde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime gesprek met onbekenden
Zojuist werd ik gefacetimed door s.exygiirl12@hotmail.com
Deze persoon ken ik niet, en ik vraag me af of iemand vaker facetime verzoeken heeft gekregen van vreemde personen? Ik heb hem niet geaccepteerd aangezien ze dan misschien doorhebben dat het nummer dat ze bellen daadwerkelijk bestaat en ik vaker 'nep' telefoontjes krijg. (had eigenlijk wel willen zien wat ik te zien zou krijgen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien je vriendin?????
|
|
|||
|
|||
ok opgelost. Waren een paar grapjassen in de mediamarkt die mij belde.. nu staat mijn nummer daar nog in de telefoon..
|
|
|||
|
|||
En hoe kwam je daar achter?
|
|||
|
|||
nam op en zag de mediamarkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren met buitenlandse simkaart | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 13:19 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
facetime met vodafone | mykey73 | Vodafone | 24 | 07-12-10 18:20 |
Facetime met Vodafone? | gie | Vodafone | 4 | 12-09-10 11:10 |
|
|