//

Enorm 3G dataverkeer en battery leak

Enorm 3G dataverkeer en battery leak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, ik zit me een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb een nieuwe iPhone4. Gekocht in Belgie, simlock vrij, firmware 4.2.1, niet ge-jailbreaked. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-10, 15:57
rik777 rik777 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard Enorm 3G dataverkeer en battery leak

LS, ik zit me een probleem waar ik niet uitkom.

Ik heb een nieuwe iPhone4. Gekocht in Belgie, simlock vrij, firmware 4.2.1, niet ge-jailbreaked.

Op onverwachtse en onverklaarbare momenten loopt de batterij in een tijdsbestek van pakweg 2 uur helemaal leeg van 100% naar 0% en genereert de iPhone een grote hoeveelheid 3G verkeer. In standby mode! Gedurende de tijd dat dit gebeurt lopen de opgaven van "Gebruik" en "Stand-by" gelijk op. Het lijkt erop dat er een proces blijft hangen.

Enig idee wat dit kan zijn?

Alvast dank.

Rik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-10, 13:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik777 Bekijk bericht
LS, ik zit me een probleem waar ik niet uitkom.

Ik heb een nieuwe iPhone4. Gekocht in Belgie, simlock vrij, firmware 4.2.1, niet ge-jailbreaked.

Op onverwachtse en onverklaarbare momenten loopt de batterij in een tijdsbestek van pakweg 2 uur helemaal leeg van 100% naar 0% en genereert de iPhone een grote hoeveelheid 3G verkeer. In standby mode! Gedurende de tijd dat dit gebeurt lopen de opgaven van "Gebruik" en "Stand-by" gelijk op. Het lijkt erop dat er een proces blijft hangen.

Enig idee wat dit kan zijn?

Alvast dank.

Rik
Dat kan mss aan een bepaalde app liggen denk ik of mss doordat je programma's in de achtergrond laat draaien, als je 2maal op de homebutton klikt dan zie je je laatst gebruikte apps allemaal staan, die moet je wissen, bij velen kan het geene kwaad maar er zijn er waarbij je ze beste altijd nadien onderaan dan wist.
  #3  
Oud 29-12-10, 13:59
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Het is vanaf hier natuurlijk lastig bepalen waar het aan kan liggen, maar het lijkt me niets te maken te hebben met normale processen. Als altijd zou ik je om te beginnen aanraden je iPhone eens te herstellen zonder een reservekopie terug te plaatsen.
__________________
| Apple iPhone 4 16GB 4.3.1 (Simlockvrij & Jailbroken) | Apple iPad Wi-Fi 16GB 4.2.1 (Jailbroken) |
  #4  
Oud 31-12-10, 09:37
rik777 rik777 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Apotheosis, Roald, wat jullie adviseren heb ik reeds gedaan. Zonder succes. Het heeft er nu alle schijn van dat BT i.c.m. met de carkit van mijn auto problemen veroorzaakt. BT heb ik nu uitgezet. Even afwachten of het probleem zich weer voor gaat doen.

R.
  #5  
Oud 31-12-10, 12:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik777 Bekijk bericht
Apotheosis, Roald, wat jullie adviseren heb ik reeds gedaan. Zonder succes. Het heeft er nu alle schijn van dat BT i.c.m. met de carkit van mijn auto problemen veroorzaakt. BT heb ik nu uitgezet. Even afwachten of het probleem zich weer voor gaat doen.

R.
Het is altijd moeilijk om op afstand advies te geven, als ik zelf het voor me heb gaat dat meestal altijd wel makkelijker .
Uw probleem dat kan idd aan andere zaken liggen natuurlijk maar ik zeg hetgeen in mij opkomt omdat het al bij heel wat mensen gebeurt is het aan 1 bepaalde app lag enz....
Het is altijd het testen waard he, helpt dat niet, op naar het volgende .
Reageren

Labels
battery drain, battery snel leeg, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm enorm ingezoomd Yalor iPhone algemeen 9 10-10-11 16:55
Bluetooth carkit kraakt enorm Roccade iPhone accessoires en onderdelen 1 09-10-10 21:02
Memory Leak vraag markvwijnen Ontwikkelen voor iOS 3 28-05-09 19:34
Zo enorm moe van T-Mobile Gabrie Odido (T-Mobile) 7 27-01-09 09:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.