Enorm 3G dataverkeer en battery leak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, ik zit me een probleem waar ik niet uitkom. Ik heb een nieuwe iPhone4. Gekocht in Belgie, simlock vrij, firmware 4.2.1, niet ge-jailbreaked. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enorm 3G dataverkeer en battery leak
LS, ik zit me een probleem waar ik niet uitkom.
Ik heb een nieuwe iPhone4. Gekocht in Belgie, simlock vrij, firmware 4.2.1, niet ge-jailbreaked. Op onverwachtse en onverklaarbare momenten loopt de batterij in een tijdsbestek van pakweg 2 uur helemaal leeg van 100% naar 0% en genereert de iPhone een grote hoeveelheid 3G verkeer. In standby mode! Gedurende de tijd dat dit gebeurt lopen de opgaven van "Gebruik" en "Stand-by" gelijk op. Het lijkt erop dat er een proces blijft hangen. Enig idee wat dit kan zijn? Alvast dank. Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is vanaf hier natuurlijk lastig bepalen waar het aan kan liggen, maar het lijkt me niets te maken te hebben met normale processen. Als altijd zou ik je om te beginnen aanraden je iPhone eens te herstellen zonder een reservekopie terug te plaatsen.
|
|||
|
|||
Apotheosis, Roald, wat jullie adviseren heb ik reeds gedaan. Zonder succes. Het heeft er nu alle schijn van dat BT i.c.m. met de carkit van mijn auto problemen veroorzaakt. BT heb ik nu uitgezet. Even afwachten of het probleem zich weer voor gaat doen.
R. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uw probleem dat kan idd aan andere zaken liggen natuurlijk maar ik zeg hetgeen in mij opkomt omdat het al bij heel wat mensen gebeurt is het aan 1 bepaalde app lag enz.... Het is altijd het testen waard he, helpt dat niet, op naar het volgende . |
Labels |
battery drain, battery snel leeg, iphone4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm enorm ingezoomd | Yalor | iPhone algemeen | 9 | 10-10-11 17:55 |
Bluetooth carkit kraakt enorm | Roccade | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-10-10 22:02 |
Memory Leak vraag | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 28-05-09 20:34 |
Zo enorm moe van T-Mobile | Gabrie | Odido (T-Mobile) | 7 | 27-01-09 10:53 |
|
|