Scherm enorm ingezoomd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mijn scherm van mn iphone is enorm gezoomd, en vraag is hoe ik het terug op normaal kan zetten? Tis ene uit Frankrijk, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm enorm ingezoomd
Beste mijn scherm van mn iphone is enorm gezoomd, en vraag is hoe ik het terug op normaal kan zetten?
Tis ene uit Frankrijk, en kan enkel geopend worden met blackrain, 3.1.2 is het systeem upgrade. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je Iphone uit/aan zet helpt dit? En anders een restore uitvoeren via Itunes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit nog niet toegepast maar zout dat dan helpen? uiteindelijk moet ik weer het openen met blackrain en kan het een probleem zorgen voor restore? Want iphone werkt niet zonder blackrain
|
|
|||
|
|||
Ga eens naar instellingen>algemeen>toegankelijkheid en kijk of zoomen uit staat.
|
|
|||
|
|||
raak het scherm met 3 vingers aan dubbel klik of enkel dat weet ik zo niet..dan is die weer normaal
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoomen Tik dubbel met drie vinger Weergave verschuiven Sleep met drie vingers terwijl zoomen actief is Zoominstelling wijzigen Tik dubbel met drie vingers en sleep omhoog of omlaag |
|
|||
|
|||
oke slotje er op
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ps. je hebt een 3gs.. 3x snel drukkel op je home button dan zoomen inschakeln dan dubbel klik met 3 vingers
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
spontaan ingezoomd scherm iphone | huubke | iPhone algemeen | 3 | 22-03-11 20:37 |
Enorm 3G dataverkeer en battery leak | rik777 | iPhone algemeen | 4 | 31-12-10 13:58 |
Continu ingezoomd beeld! Hoe zoom ik uit? | Migilos | Archief | 2 | 10-07-09 15:30 |
Zo enorm moe van T-Mobile | Gabrie | Odido (T-Mobile) | 7 | 27-01-09 10:53 |
|
|