spontaan ingezoomd scherm iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte had ik ineens een mega groot schermafbeelding, alle apps zijn vergroot, en moet scrollen over het scherm om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spontaan ingezoomd scherm iphone
hallo,
toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte had ik ineens een mega groot schermafbeelding, alle apps zijn vergroot, en moet scrollen over het scherm om bij mijn telefoon/mail te komen. weet iemand wat dit kan zijn?????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
O o, nu is ie stuk!
Nee hoor, grapje. Je moet het maar eens Googlen; iedereen loopt hier wel een keer tegenaan. Het is het vergrootglas effect, een hulpmiddel voor slechtzienden, wat je per ongeluk geactiveerd hebt. Ik weet uit mn hoofd echter niet hoe je dit ook alweer uitzet.... |
|
||||
|
||||
Via Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid en het werkt zo:
|
|||
|
|||
En opgelost, Thanks alvast.
nu echter een ander probleem, ik krijg nu geen verbinding in windows en itunes. weet iemand een oplossing. Bvd huubke |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm enorm ingezoomd | Yalor | iPhone algemeen | 9 | 10-10-11 17:55 |
Helderheid spontaan op 0: scherm donker | deralexan | iPhone algemeen | 2 | 20-02-11 14:03 |
iPhone sluit spontaan af | Minichael | iPhone algemeen | 6 | 30-12-09 12:10 |
Continu ingezoomd beeld! Hoe zoom ik uit? | Migilos | Archief | 2 | 10-07-09 15:30 |
|
|