verkeerde favoriet bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik de contacten in favorieten zet belt hij altijd diegene die boven diegene staat die ik wil bellen, dus stel ik heb contacten 1, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verkeerde favoriet bij bellen
Wanneer ik de contacten in favorieten zet belt hij altijd diegene die boven diegene staat die ik wil bellen, dus stel ik heb contacten 1, 2 en 3. Als ik op 3 drukt belt hij 2 ; en als ik op 2 druk belt hij 1. Als ik op 1 druk wordt het scherm zwart en gebeurt er niets. Heeft iemand anders ook dit probleem? en hoe los ik het op ?
gaat om iphne 4 16 gb, 4.2.1. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier geen problemen. Misschien even een harde reset doen of de favorieten even wissen en opnieuw toewijzen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem bij iemand anders, maar dan dat ie steeds 2 erboven gaat bellen en bij de bovenste 2 zwart beeld geeft. Gebeurt alleen bij de favorieten.
Deze dingen hebben we geprobeerd: - hard reset - andere simkaart (aangezien het met het bellen te maken heeft) - favorieten wissen en weer toevoegen Ik ga bijna denken aan vochtschade, waardoor de software van slag is... |
|
|||
|
|||
En het scherm even goed schoonmaken? vetvrij maken ed. wil ook nog wel eens helpen.
|
|
|||
|
|||
opgelost
Bij mij was het opgelost door een harde return. Moest echter wel de back-up bij itunes verwijderen omdat het probleem anders weer terug gezet werd. Dus harde return en opnieuw aanmelden bij ituntes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Verkeerde speaker bij afspelen muziek? | Anfroy | Muziek, foto & video | 1 | 02-06-11 22:02 |
Verkeerde thumbnails bij video's | bob-art | iTunes | 0 | 27-01-11 23:59 |
Verkeerde Abonnement vermeld bij belstatus. | V70ORD5 | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-01-10 00:15 |
|
|