Verkeerde Abonnement vermeld bij belstatus. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit weer ff online op T-mobile belstatus te kijken. Zie ik dat het aantal minuten beltegoed er niet meer opstaat. Dus klik via <mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkeerde Abonnement vermeld bij belstatus.
Ik zit weer ff online op T-mobile belstatus te kijken.
Zie ik dat het aantal minuten beltegoed er niet meer opstaat. Dus klik via <mijn belstatus> naar <bekijk meer details> Staat daar dat ik "Relax SMS 150" heb.... Ik heb nog nooit een Relax abo gehad!!!! Maar bij <mijn abonnement> staat gewoon dat ik een i-150 Abo heb met keurig netjes de startdatum daarbij. Wat is er nu weer aan de hand bij ons geliefde Belstatus afdeling?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
aan de belstatus etc zijn geen rechten verleend dus kun je niet op bouwen
|
|||
|
|||
Dat is wel heel erg jammer, want er staan dingen bij die ik wel heeeeel erg aangenaam zal vinden .
Maar de wens is de vader van de gedacht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Verkeerde speaker bij afspelen muziek? | Anfroy | Muziek, foto & video | 1 | 02-06-11 22:02 |
verkeerde favoriet bij bellen | wegryp | iPhone algemeen | 5 | 10-02-11 21:10 |
Verkeerde thumbnails bij video's | bob-art | iTunes | 0 | 27-01-11 23:59 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
|
|