mobile me discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey hey, ik zat laatst een beetje te *****n met mn Ipad, zo kwam ik er bij dat je deze via een mobile me account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile me
hey hey,
ik zat laatst een beetje te *****n met mn Ipad, zo kwam ik er bij dat je deze via een mobile me account op afstand met een code kunt beveiligen... zo lomp als ik ben heb ik dat gedaan, en nu krijg ik die code niet meer weg! zelfs als ik het mobile me account eraf gooi niet... wie o wie kan me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Moet je dat dan niet weer op je iPad zelf uitzetten (bij de instellingen)?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|