Geluid bij docking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ga ik vaak (veel) later naar bed dan mijn ega. Maar mijn iPhone moet natuurlijk wel opgeladen. Aangezien ik mijn dock op mijn nachtkastje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid bij docking
Nu ga ik vaak (veel) later naar bed dan mijn ega.
Maar mijn iPhone moet natuurlijk wel opgeladen. Aangezien ik mijn dock op mijn nachtkastje heb staan is het dan dus van: 'Paliep', klinkt best hard door 's nachts. Zet je de schakelaar voor geluid-uit om, dan trilt de iPhone ook alleen maar bij het docken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En wat is je vraag?
|
|
|||
|
|||
het was eigenlijk bedoeld als tip…
|
|
|||
|
|||
ik word eerder wakker van dat drillboortje dan van zen geluidjes...
kan je die niet veranderen? vroeger ging dat toch hé met customize ofzoiets?? |
|
|||
|
|||
geluid/trillen bij het docken van mijn iphone
Heeft er iemand hiervoor een oplossing ? Ik wil niks meer hebben van geluid en/of trillen oals ik mijn iphone in dockingstation plaats
Aangezien ik mijn dock op mijn nachtkastje heb staan is het dan dus van: 'Paliep', klinkt best hard door 's nachts. Zet je de schakelaar voor geluid-uit om, dan trilt de iPhone ook alleen maar bij het docken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid bij VGA | Kevin15 | iPad algemeen | 1 | 16-01-11 17:00 |
Koop niet de docking station bij T-Mobile | absrnd | Koopinformatie Nederland | 0 | 06-08-08 14:59 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
|
|