Safari/internet werkt niet meer na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds juli 2009 heb ik een Iphone 3GS. Alles werkte prima, tot dat ik mijn Iphone moest updaten. Sindsdien werkt mijn Safari en internet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari/internet werkt niet meer na update
Sinds juli 2009 heb ik een Iphone 3GS. Alles werkte prima, tot dat ik mijn Iphone moest updaten. Sindsdien werkt mijn Safari en internet niet meer.
Wie o wie kan mij tips geven om alles weer te laten werken zoals het was? Gr, Deetje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Algemeen-netwerk-mobiel datanetwerk |
|
|||
|
|||
Ja, maar eenmaal bij mobiel datanetwerk aangekomen, kan ik het alleen maar "aan/uit zetten". Dus hoe nu verder?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem, Mobiel datanetwerk staat er niet bij?!
ik zie: schakel 3g in, mobile data, data roaming, vpn, wi fi. Verder niets? |
|
||||
|
||||
Eigenlijk hoort het het volgende te zijn:
|
|||
|
|||
Oh wow... weet jij wat er dan mis is bij mijn iphone4?
|
|
||||
|
||||
Heb je (net als ik) een (ooit) T-Mobile NL gelockte iPhone met een T-Mobile abonnement?
Dan zie je de optie "Mobiel datanetwerk" niet. Alle opties worden dan automatisch goed voor je ingesteld.
|
|||
|
|||
ja man... verdorie. wueh! en nu... mn safari doet et nie...(T___T)
|
|
|||
|
|||
Hier ook een gelocked Iphone 4.2 3gs toestel, zelfde probleem.
Kan ik de instellingen veranderen om gebruik te maken van het Ben of Simpel netwerk? |
|
|||
|
|||
Ja dat kan je aanpassen, ga naar Unlockit - APN Changer for your iPhone en voer de gegevens van je provider in:
Naam toegangspunt (APN): internet.ben Gebruikersnaam toegangspunt: leeg laten Wachtwoord toegangspunt: leeg laten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 | ray36 | Odido (T-Mobile) | 11 | 13-03-11 19:26 |
Safari werkt niet meer! | psp2000sam | Archief | 2 | 28-01-10 20:18 |
Safari werkt niet meer | mastrigt | Archief | 3 | 27-09-09 13:14 |
Internet werkt niet meer na update 3.0 | wieke | iPhone algemeen | 19 | 11-09-09 00:07 |
Na update 1.1.3 werkt internet niet meer. Help? | Marc-R | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 17:21 |
|
|