Problemen met bellen, iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vanmiddag plotseling problemen met bellen.. Als ik bel of een gesprek ontvang, kan dit alleen maar op de luidspreker. Zodra ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met bellen, iPhone 4
Ik heb sinds vanmiddag plotseling problemen met bellen.. Als ik bel of een gesprek ontvang, kan dit alleen maar op de luidspreker.
Zodra ik de telefoon aan mn oor doe hoor ik zelf helemaal niks meer.. Heeft iemand hier ervaring mee?! Tis wel zo dat de proximity sensor ook problemen geeft.. Als de telefoon aan mn oor is blijft t scherm zwart ook als ik m van mn oor weghaal, dan is t scherm nog steeds zwart.. Kan een gesprek ook alleen maar beeindigen met de sleep button.. Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.. Happy 2011 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, eerst nieuw onderdeel geplaatst helaas zelfde probleem, iphone hersteld en nog steeds niet verstaanbaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met bellen iOS4 | milan13 | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 18:10 |
Problemen met bellen na installatie firmware 2.2.1 op Iphone 2G | LeoRaats | iPhone algemeen | 3 | 02-06-09 17:25 |
Problemen met bellen | Martijn030 | Odido (T-Mobile) | 9 | 13-05-09 11:11 |
Problemen met bellen | Nesta | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 13:09 |
Problemen met bellen | Bobbies | Unlock [archief] | 3 | 15-11-07 18:50 |
|
|