Problemen met bellen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een week of 3 geleden had ik mijn iPhone teruggebracht omdat ik o.a problemen had met bellen. Vaak vielen telefoontjes zomaar weg zónder daarna een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met bellen
Een week of 3 geleden had ik mijn iPhone teruggebracht omdat ik o.a problemen had met bellen. Vaak vielen telefoontjes zomaar weg zónder daarna een toon te horen (soms kon ik hierna ook niet op verbinding verbreken drukken, voor een seconde of 10), soms vielen telefoontjes weg met het bericht dat de verbinding verbroken was en soms kon hij uberhaupt geen verbinding maken.
Nu heb ik dit weekend een nieuwe iPhone gekregen, maar de problemen zijn nogsteeds aanwezig. Daarnaast had ik voor dat ik hem inleverde ook al vaak problemen met 3G dat het niet werkte (terwijl er wel op het scherm stond dat er verbinding was) en deze problemen zijn ook nogsteeds aanwezig. Zijn er meer mensen die deze problemen herkennen of ligt het misschien aan mijn simkaart o.a? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wie is je provider?
|
|
|||
|
|||
T-Mobile
(staat in het t-mobile forum he ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle gekheid op een stokje: overleg eens met de winkel waar je hem vandaan hebt. Het kán mogelijk aan je simkaart liggen, maar evengoed ligt het aan de locatie of aan nog weer iets anders.
|
|||
|
|||
Mn profiel is niet up to date, heb gewoon de nieuwste firmware.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dit herken ik ook. Die van mij wordt nu voor de derde x opgestuurd. Zet 3G maar uit, en je hebt er geen last meer van.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gemerkt dat als ik hem opnieuw opstart dat internet etc het weer even goed doet, maar een paar minuten later is dit al weer voorbij.
Gewoon terug naar T-Mobile gaan of niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De nieuwe software, die ze erop hadden gezet, hielpt niet. |
|
|||
|
|||
Als ie al 2x opgestuurd is had je dus je 3de iPhone, lijkt me sterk dat je dan 3x een iPhone hebt die niet goed werkt. Denk dat het aan simkaart ofzo ligt dan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met bellen, iPhone 4 | milan13 | iPhone algemeen | 1 | 07-03-13 14:10 |
Problemen met display tijdens bellen | PearLRoX | iPhone algemeen | 4 | 12-08-10 11:23 |
problemen met bellen iOS4 | milan13 | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 18:10 |
Problemen met bellen | Nesta | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 13:09 |
Problemen met bellen | Bobbies | Unlock [archief] | 3 | 15-11-07 18:50 |
|
|