iPhone 2G weigert sim ineens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb ik ook al eens gehad maar bij mij is hy toen weer gaan werken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb ik ook al eens gehad maar bij mij is hy toen weer gaan werken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
okee hij springt opeens uit het niet weer aan, apart, ben bang dat hij t binnenkort een keer begeeft ofzo... maargoed die dfumode werkt dus niet, weet je misschien nog een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
je kunt ook blackra1n proberen
|
|
|||
|
|||
sorry ik ben erg lastig hiermee dat weet ik, want ik heb echt 0.0 verstand van alles. maar heb je misschien ene link hiervan? want op google kom ik niet echt op een download of handleiding uit
|
|
|||
|
|||
sorry al gevonden, maar een ding: bij mij staat cydia er al op omdat hij uit roemenie komt en daar een jailbrak op is gedaan.
helpt dit dan wel? |
|
|||
|
|||
tevens je bent niet lastig het is blackweather en dan kun je onder het plaatje windows kiezen en downloaden en instaleren daar na druk je op make a rain and rest gaat automatisch
|
|
|||
|
|||
okee ik heb het gedownload, dan komt er een knop met make it ra1n en daar heb ik opgeklikt maar dan zegt hij dat er een fout is opgetreden
|
|
|||
|
|||
welke fout? ik ga nu slapen zie het morgen wel
|
|
|||
|
|||
blackra1n.exe werkt niet meer
|
|
|||
|
|||
okee even een update van het verhaal: ik heb blackra1n gedownload en geinstalleerd en er is nog steeds niet veranderd. hij pakt mn simkaart nog steeds niet (deze werkt tevens prima op mijn nokia, dus niet versleten) wie heeft er nog ideeën?
|
|
|||
|
|||
het is eindelijk gelukt hij doet het weer!
gebruik deze link en alles komt goed!: How to unlock iPhone 3G on iOS 4.1 using Ultrasn0w – - SoftSailor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' | iFas | iPhone algemeen | 1 | 01-01-11 15:22 |
iPhone 3GS: Iphone weigert simkaart | El-Kenny | Unlock | 3 | 17-07-10 17:56 |
iPhone weigert te werken, hulp nodig | p0nyb0y | iPhone algemeen | 1 | 08-05-10 11:02 |
T-mobile weigert garantie op iPhone | Locutus | Koopinformatie Nederland | 55 | 02-09-09 10:28 |
iPhone 3G weigert te bellen | tweeg | Archief | 5 | 15-07-08 22:35 |
|
|