probleem met push berichten op Iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort whatsapp geinstalleerd om mijn sms kosten een beetje in te dammen. nu heb ik begrepen dat je bij whatsapp net zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met push berichten op Iphone 3G
ik heb sinds kort whatsapp geinstalleerd om mijn sms kosten een beetje in te dammen.
nu heb ik begrepen dat je bij whatsapp net zo'n soort melding hoort te krijgen als bij een sms en dat dat een push bericht is. (ik ben nogal een leek, haha) Mijn iPhone 3G met 3.1 heeft een jailbreak en ik hoorde dat het daar door kwam. een kennis van mij zei dat ik in cydia een source moest installeren en dat daar een push fix in stond die ik moest installeren. zo gezegd zo gedaan (trouwens ook meteen de youtube fix gedaan, die werkt wel) maar ik ontvang nog steeds geen push berichten. bij instellingen staat berichtgeving aan (geluiden, badges en meldingen), zo ook bij whatsapp. telefoon is opnieuw opgestart, heb hem ook al in de vliegtuigmodus gehad (dat is een tip van whatsapp zelf) en zelfs whatsapp opnieuw geinstalleerd en ingesteld. iemand de gouden tip?? vind het wel heel handig als ik die berichtgeving krijg aangezien ik niet steeds die app aan zet. Laatst gewijzigd door LiSSy; 07-01-11 om 20:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij weten is hier niks aan te doen, je zou SAM kunnen proberen. Dit is de officiele hackivator zodat je iTunes 'denkt' dat die officieel is geunlocked. Hierdoor ontvang je, naar hun zeggen, alle push notifications.
iPhone officieel te activeren met behulp van SAM (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
dit gaat echter niet alleen over whatsapp, maar over het niet werken van push berichten op mijn iphone
|
|
||||
|
||||
Oké.. Maar werken andere apps met push aan wel dan?
|
|
|||
|
|||