3G - kosten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: heb een iphone, volgende maand pas met internet, ik had 1 maand geleden een rekening van 159 euro omdat ik mobiel data netwerk perongelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G - kosten
Vraagje: heb een iphone, volgende maand pas met internet, ik had 1 maand geleden een rekening van 159 euro omdat ik mobiel data netwerk perongelijk aan had, nu heb ik maar gelijk mobiel data netwerk en 3G uitgezet, nu vraag ik me af 3G heeft dit te maken met mobiel data netwerk of is dit meer iets als ontvangst of hoe werkt dit, als ik 3G aan heb gebruikt het dan data waarvoor je extra moet betalen met internet of niet? alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3G heeft gewoon te maken met bereik, dus als je internet gaat gebruiken met 3G zal dit sneller gaan dan als je geen 3G hebt.
|
||||
|
||||
oke dus als ik mobiel data netwerk uit heb staan en 3g heb aanstaan kost het niks extra maar merk ik er ook niets van? sorry voor de vraag maar heb meer kennis van het jailbreaken/unlocken dan die verbindingen enzo xD
|
|
||||
|
||||
Als 3G hebt aanstaan en mobiele data uit heeft dat niet echt heel veel nut want als je dan Safari uit jezelf aanklikt verbind hij niet, dus mobiele data moet echt aanstaan voordat hij data gaat uitwisselen met datamasten enzo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet Kosten | Thabomb | Archief | 2 | 22-09-09 23:45 |
Kosten iphone | Dreamliner | Archief | 1 | 11-06-08 14:31 |
extra kosten | wanted | Archief | 5 | 30-05-08 22:47 |
Kosten | ipheun | Wi-Fi | 26 | 06-04-08 18:36 |
Kosten? | steve | Overige providers Nederland | 11 | 28-12-07 14:33 |
|
|