iPod touche sygrnoseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag ik heb gister mijn iPod touch 3G verkocht alles deed het hier prima toen hebben we hem hier hersteld, hij ging naar huis enz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touche sygrnoseren
Goedendag ik heb gister mijn iPod touch 3G verkocht alles deed het hier prima toen hebben we hem hier hersteld, hij ging naar huis enz
Maar nu kreeg ik te horen dat hij geen Wi-Fi thuis heeft dus hij kan nu niet zijn iTunes account koppelen aan zijn iPod (instellingen > store) maar hij kring in de iTunes programma op Windows elke keer de melding dat zijn pc of iPod niet bemachtigt is om apps te syncen. Hoe kunnen wij dit probleem oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een hard reset, maar vermits hij niet meer van jou is (?) laat het zoeken aan de andere over .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk wil itunes nu wil de apps syncen zonder steeds de melding over machtigingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Touche screen werkt half | garta | Archief | 7 | 06-07-08 14:33 |
|
|