iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/82249-verzameltopic-ios4-3-beta-ervaringen.html)

fokke.dekker 13-01-11 00:33

Ik kreeg een aantal errors tijdens het installeren van xcode, en nu tijdens de instalatie van het ios stopt hij er halverwege mee, dan maar even via mijn andere computer proberen. Hopelijk lukt het dan wel anders zit ik met een iphone die niks doet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeBar0n (Bericht 627167)
Er is idd een nieuwe camera geluid.
Hotspot werkt prima, locatievoorzieningen staat erg groot in beeld bij instellingen.
Firmware voert sneller aan, backup terug zetten van je apps lukt helaas niet.

Heb jij een iphone bij T-Mobile of bij een andere provider?

captainfs 13-01-11 00:54

Install ios 4.3 ging vlot, Full restore apps+settings ging ook normaal. Heb nu mn iPhone weer terug in 'normale' staat, zij het met 4.3b(8F5148b) en modemfirmware 04.08.00. Persoonlijke hotspot (was tethering): Wi-Fi tethering is extra, meer niet.

benBEN 13-01-11 02:39

Dacht er hier ook een slim te zijn en mijn iPhone 3Gs te voorzien van een versie update 4.3 Helaas.. de iPhone geeft nu nog alleen het iTunes icoon met bekende stekker...iTunes laat weten dat de telefoon niet geregistreerd staat.. ;-(( ben ik weer lekker mee.. Degene die heb de update gegeven heeft.. dacht we hebben de update dan heb je geen dev account nodig...wel dus..

Weet dat het hier niet hoort, maar probeer het toch... weet iemand hoe ik in de telefoon kan komen..

Voor de update stond iOs 4.2 erop na volle tevredenheid.

Hulp welkom..

Mocht dit niet mogen op deze wijze het probleem te melden..hoewel ik twijfel...tenslotte is het een ervaring met de update 4.3

JnB 13-01-11 08:56

Gewoon update gedaan gedaan. Geen hotspot functie voor mij (Mobile Vikings - België)
Firmware voelde goed aan en alles werkte nog :)

Ben momenteel een full restore aan het doen.

Edit: Na de clean install, geen hotspot functie, bijgevolg ook geen tethering meer op bluetooth of usb :(

Edit2: Na de clean install en dan restore naar backup van 4.2.1 staat personal hotspot ineens geactiveerd :D

Myrdhin 13-01-11 10:09

Ik heb 'm even op m'n iPad gezet en wordt al gelijk helemaal blij:
1. Mijn Volvo audiosysteem herkent 'm weer. Bij de update naar 4.2 en 4.2.1 werkte dat niet meer. Bij 4.1 nog wel. Dit was ook een van de grote problemen bij 4.2.

2. Schakelaar aan de zijkant is nu in te stellen op mute of rotatielock

Jeffmeister 13-01-11 13:59

T-mobile zelf net even gebeld; ze gaan de personal hotspot functie in de beta nog niet ondersteunen. Heulaas.

XIII 13-01-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffmeister (Bericht 627353)
T-mobile zelf net even gebeld; ze gaan de personal hotspot functie in de beta nog niet ondersteunen. Heulaas.

En wat zeiden ze over "na de beta"?

Jeffmeister 13-01-11 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 627358)
En wat zeiden ze over "na de beta"?

"Eventuele ondersteuning"
Kon ze nu nog niet zeggen in ieder geval. Moest het zelf ook aan een van haar collega's vragen omdat ze er de ballen van snapte.

shapezzz 13-01-11 14:16

Ik kreeg 1013 bij het bijwerken, even met recboot uit de Recovery gehaald en daarna stond ie erop, herstel 'm binnenkort wel helemaal opnieuw nu even geen tijd voor :)

Peter_1 13-01-11 14:26

De nieuwe gestures werken zeer prettig. Erg handig om d.m.v. een swipe van applicatie te wisselen, of de multitask-bar tevoorschijn te halen. Zo heb je inderdaad de Home-butten niet meer nodig.

XIII 13-01-11 14:30

Welke baseband krijg je?

- bij een 3GS?
- bij een 4?

JnB 13-01-11 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 627370)
Welke baseband krijg je?

- bij een 3GS?
- bij een 4?

Bij de 4 wordt het: 04.08.00

iWiefring 13-01-11 16:34

Ik wil uitsluiten dat zonder Dev account m'n iPhone niet naar de filestijnen gaat. Heeft iemand ervaring met het installeren van 4.3 zonder dev account?

Harley4 13-01-11 16:41

Lukt niet, net geprobeerd ;)

fokke.dekker 13-01-11 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JnB (Bericht 627219)
Gewoon update gedaan gedaan. Geen hotspot functie voor mij (Mobile Vikings - België)
Firmware voelde goed aan en alles werkte nog :)

Ben momenteel een full restore aan het doen.

Edit: Na de clean install, geen hotspot functie, bijgevolg ook geen tethering meer op bluetooth of usb :(

Edit2: Na de clean install en dan restore naar backup van 4.2.1 staat personal hotspot ineens geactiveerd :D

Bij welke provider heb jij een abonnement dan, want ik krijg geen personal hot spot, ik zit bij T-Mobile

fokke.dekker 13-01-11 17:54

Toen ik mijn apps op probeerde te updaten kreeg ik trouwens dit scherm. Vraag me af of dit gewoon een fout was of dat apple denkt aan een nieuw uiterlijk voor de app store.

http://img200.imageshack.us/i/img0075v.png/

spysical 13-01-11 19:33

Modbreak:

Links en requests naar Beta firmwares zijn verboden!
Wij vragen jullie dan ook om dit niet te doen. Om berispingen en problemen met Apple te voorkomen.


iWiefring 13-01-11 19:41

Het is toch wel toegestaan om mensen te helpen en de preciese naam van de software te geven zodat ze even op google zelf kunnen zoeken. Of mag dit ook niet?

XIII 13-01-11 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 627508)
Het is toch wel toegestaan om mensen te helpen en de preciese naam van de software te geven zodat ze even op google zelf kunnen zoeken. Of mag dit ook niet?

Ik denk dat je ook dan je NDA overtreedt.

iWiefring 13-01-11 19:50

Dan ga ik niet verder off-topic en blijf ik het jammer vinden dat het alleen voor Dev is. Als je je hiervoor aanmeldt met je Apple ID, wordt je dan door een scan van Apple heengehaald of iets dergelijks? Of kun je gewoon meteen aan de slag?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.