Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deel hier je ervaringen met de iOS 4.3 Beta! Bugs/Nieuwe dingen/do's and don'ts/ Etc!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen
Deel hier je ervaringen met de iOS 4.3 Beta!
Bugs/Nieuwe dingen/do's and don'ts/ Etc! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas bij mij geen hotspot functie te vinden Ook niet na herstellen en als nieuwe iPhone instellen (iPhone 4 - T-Mobile).
Edit: In de release notes is ook nog niks terug te vinden over een hotspot functie... Edit 2: De hotspot functie zou wel aanwezig moeten zijn, maar ik denk T-Mobile dit niet goed vind omdat ie bij mij niet zichtbaar wordt. Laatst gewijzigd door pascalletje; 13-01-11 om 00:17. |
|
||||
|
||||
Pascalletje, goed lezen dit zou beschikbaar komen op iOS 4.3 en jij werkt met iOS 4.2.1
|
|
||||
|
||||
KvdS: Ik werk met iOS 4.3, alleen kan ik dit niet in mijn profiel aangeven.
Heb het zojuist wel in mijn handtekening aangepast. |
|
||||
|
||||
Hier al iemand die heeft geprobeerd om een providerprofiel via help.benm.at te installeren, zoals voor Wilbert de Vries werkte? Ik ben nu aan het updaten, zal straks even testen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier een screenshot van iemand die met provider "3" werkt, en daar werkt het wel...
Apple Seeds iOS 4.3 Beta to Developers: Personal Hotspot, AirPlay Video Streaming, New iPad Gestures - Mac Rumors |
|
|||
|
|||
Hoe zijn de ervaringen? Is deze Beta een beetje stabiel of duiken er al probleempjes op? Beren op de weg te zien?
Ik heb T-mobile met tethering (Oostenrijk!), benieuwd of de hotspot hier wel opduikt. Ben aan het downloaden |
|
|||
|
|||
Heeft iemand hem al geprobeerd te installeren op een iPad zonder dev account? Dit werkte bij de 4.2 beta's goed.
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier nog weinig aan de hand, lijkt goed te werken en kan zelfs nog bellen Baal alleen dat ik geen hotspot functie heb, had ik graag mee gespeeld... Op iPhone 4 zonder dev account ging het mis in ieder geval (had mijn omgeruilde toestel nog niet toegevoegd aan mijn dev account ). Laatst gewijzigd door pascalletje; 13-01-11 om 00:32. |
|
|||
|
|||
Wel grappig er is een nieuw "Shutter" geluid van de Camera, ook de het maken van een screenshot geeft een ander geluid nu!
|
|
|||
|
|||
@pascalletje: goeie kans dat het bij mij wel werkt dan 3 minuten nog. Werkt Xcode ook nog gewoon?
|
|
|||
|
|||
is installeren via windows mogelijk?
wel dev account
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
YESSS ik heb Personal Hotspot! Helaas voor jullie: T-Mobile Oostenrijk.
|
|
||||
|
||||
Er is idd een nieuwe camera geluid.
Hotspot werkt prima, locatievoorzieningen staat erg groot in beeld bij instellingen. Firmware voert sneller aan, backup terug zetten van je apps lukt helaas niet. |
|
|||
|
|||
Firmware voelde inderdaad veel vlotter aan. Restore van backup lijkt gewoon goed te gaan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic | Ayrton_S | iPhone Navigatie | 362 | 30-03-12 11:42 |
Het OS 4.0 Beta verzameltopic | sergee | Archief | 946 | 21-06-10 20:29 |
iPhone OS 4 Beta ervaringen | signs2007 | Archief | 1 | 09-04-10 19:02 |
Firmware 3.1 (beta) ervaringen | Yakuzi | Archief | 2 | 20-07-09 12:11 |
Firmware 2.0 beta Ervaringen | Bennoo | Unlock [archief] | 6 | 01-05-08 23:10 |
|
|